24 Şubat 2017 Cuma

T5 Askerlerinizi Daha Ucuza Eğitin

loading...

T5 Eğitim Maliyeti Düşürme

Game of war da en yüksek rütbe ve güce sahip T5 (kademe 5) askerlerin eğitim maliyetlerinin çok yüksek olduğu biliniyor. Bugünkü yazımda T5 eğitme maliyetini biraz da olsa nasıl düşürebilirsiniz onu anlatıyor olacağım.

Kademe 5 (T5) Askerlerin Eğitim Maliyetlerini Düşürme



Asker eğitmenin bir diğer yöntemi olan eğitim atölyesi kullanarak T5 eğitim maliyetinizi kaynakta %10 hız olarak da %25 ve daha fazlası düşürebilirsiniz. Bunu T5 leri direk eğitmek yerine önce T4 daha sonrada eğittiğimiz bu T4 leri eğitim atölyesinde T5 yükselterek yapabilirsiniz. Eğer oyunda ciddi bir hız, altın ve kaynak sıkıntısı yaşayan bir oyuncu iseniz, bu işlemi T1 eğitip T5 e kadar yükselterek kazancınızı arttırabilirsiniz.

Aşağıdaki fotoğrafta kendi kalemde direk T5 Bölük Konutanı eğitme ile, önce T4 ölümsüz eğitip daha sonra bunu eğitim atölyesinde T5 bölük komutanına yükseltme için gerekli hız ve kaynakları karşılaştırdım. Umarım işinize yarar.

T5 Askerlerinizi daha ucuza eğitin

Hiç yorum yok:
Write yorum

Recommended Posts × +