18 Mayıs 2016 Çarşamba

Tuzak Hesap Saldırı Raporları --- Mayıs

loading...

Merhaba

Mayıs başından bu yana aldığım saldırı raporlarını buraya yazıyor olacağım. Kale seviyem 21 güçüm 850 milyon tekil tuzak hesabımla en yüksek 88 milyarlık oyuncudan saldırı aldım. Kimi raporlar çok iyi kimilerinde sayıca daha fazla askerim ölmesine rağmen, güç kaybında rakiplerimden daha avantajlıyım. Daha fazla askerim ölürken daha az kayıp verme nedenim düşük kademe askerleri kalemde et kalkanı olarak kullanıyorum. Bu hafta ilk defa frostbitten özü ile saldırı aldım. Possedion özünden sonra en etkili saldırı özü frostbiiten dir. Ölen askerlerimin yerine yenilerini eğiterek savaşa devam etmem gerekirken, bunu yapmayıp hesabımı sınadım. Savunmamı zeyna buzlordu ve samuray karışımı normal ekipmanlarla yapıyorum






Bu Rus arkadaş bizden birine kızmış geldi saldırdı.

Krallık etkinliğinde kalkan indirip rakip krallıktan birini beklerken bizden pek hoşnut olmayan Rus geldi saldırdı. Belkide bir önceki Rusun intikamını almak istedi benden. Sonrasında fazla durmadan geri gitti zaten.


Bunlarda diğer raporlarım

Kale gücüm 750m


Hiç yorum yok:
Write yorum

Recommended Posts × +