19 Mart 2017 Pazar

15 Yaşında Bastion Tuzak Rekoru Kırdı -- KVK KE de 3.7T

loading...

Oyunda yeni bir şampiyon yükseldi ve tek bir KVK KE de 3.7T puan ile rekor kırdı. Bastion daha önceki rekor sahibi (AoX) 0 Nex 0 ile yapmış olduğumuz mülakatı okuduktan sonra, 0 Nex 0 nun rekorunu kıracak bir tuzak hesap yapmaya karar vermiş.

Oyunda tek bir KVK KE trilyon puan kazanan ilk tuzak hesap Nex, sahip olduğu tuzak hesabı ile game of war da yeni nesil oyunculara ilham kaynağı olmuş ve hatta içlerinden bazıları Nex ide geçmiştir.



Henüz 15 yaşında Bastion Game of war da ki en mükemmel tuzak hesap











(AotL) v BastiOn ile Röpörtaj

Teşekkürler Bastion bizle röportaj yaptığın için?
İnstagram da puanımı paylaştığınız için ben teşekkür ederim.
Nerelisin?
15 yaşında bir Fransız'ım
3.7T puannı nasıl aldın, Savaş işaretinden çok puan geldi mi?
 Savaş işaretinden pek puan alamadım çünkü yaklaşık 10 topluluğun ilerlediği zamanlarda haritayı gözleme şansım olmadı. Bir an önce ölen askerlerimin yerine yenilerini eğitmekle meşguldüm.
 (AoX) 0 Nex 0 senin başarından haberi oldu ve seni kutlamak için iletişim bilgilerini sordu. Ayrıca artık kendisinin emekliye ayrılma zamanının geldiğini söylüyor.
Evet beni çoktan tebrik etti. Nex bana 1 Trilyondan fazla puan toplayan tuzak yapmak için ilham veren kişidir. Nex le yaptığınız röportajı sitenizde okuduktan sonra arkadaşlarıma dönüp, ben bir sonraki tuzak rekorunu kırmayı deneyeceğim dedim. Nex benim ilham kaynağım dır, eminim ki sonraki rekoru o kıracaktır.
 Ne kadardır Game of War oynuyorsun
Yaklaşık 2 yıldır fakat tuzak olarak son 6 aydır oynuyorum
Cidden mi? Tuzak olmadan önceki hesabın nasıldı?
Sadece yanmama ya çalışan sıradan bir oyuncuydum
Ne oldu da değiştin peki?
 Tuzak hesaplar, Eğer limitsiz bir kartım olsa dahi max araştırma hesabı olmaz, farklı tiplerde 3/4 tuzak hesap yapardım.
Hesabını yaparken bütçen neydi?
 15 yaşında olduğumdan bütçen kısıtlı. Yaklaşık olarak her 2 veya 3 ayda bir bir paket alıyorum.2 veya 3 gün düşünüp paket alıyorum çünkü paramı yanlış bir paket için harcamak istemiyorum.
Game of War Tuzak Rekoru

Sen bu kadar puan kazandın, peki bunu herkes yapabilir mi? Diğer oyunculara tavsiyen nedir?
Tabiki herkes yapabilir, ben KVK KE den önce bir paket alıyorum, Sadece oyunda kendi oyun stilinize karar vermeden (topluluk dolduran, tuzak, topluluk lideri gibi) tüm paranızı harcamayın ve oyunun tadını çıkarın. Ücretsiz bir oyun ama aynı zamanda alışkanlık yapabiliyor. Yeni bir hesaba başlamadan önce iyi bir plan yapın yoksa boşuna uğraşmış olursunuz.
Teşekkürler, Oyunda yeni bir hedef koydun mu?
 Tabi, kendi rekorumu kırmak veya (AoX) 0 Nex 0 un kıracağı rekoru kırmak.

Bastion un Tuzak Sitili 

Bastion oyunda (AoX) 0 Nex 0 a benzer şekilde sağlık destekli tuzak hesapla oynuyor. Bastion harika özlerinini Legend7, Nian gibi harika özleri kullandığını ve hesabında biraz kışla bırakarak her topluluk saldırısınından sonra ölen askerlerini yenilediğini söylüyor.

Ayrıca eğitim karargahının tüm nimetlerinden faydalandığını, bir topluluk kalesine ilerlediğinde ilerleyen topluluğa karşı zayıf olan tüm birliklerin tiplerini diğerleri ile değiştiğini söylüyor. Fakat çok sayıda ilerleyen topluluk olduğunda bunun pek de mümkün olmadığını ekliyor.

Bastion elindeki asker sayısını ve dağılımını da söyleme nezaketinde bulundu.


  • 200M toplam normal T5
  • Toplam 1b Karışık T2
Topluluk ilerlemeye başladığında zayıf olan asker tiplerini fırsatı varsa güçlülere çevirebiliyor.  Aynı anda çok fazla ilerleme olduğunda ise bunu başarmak pekte mümkün olmuyor. Bastion un asker dağılımı %40 %40 ve %20. Bu oran o esnada topluluk liderlerince favori olarak kullanılan özlere göre değişebiliyor.

Kale gücü 238B ve kale seviyesi 28. Araştırma gücü 160B.

Rüne araştırmaları rüne düzenleyiciler hariç 10/10.


Bastion un Ekipman ve Stratejisi

Bastion daha öncede yazdığım gibi Atlas, legend27 ve nian gibi harika özleri kullanıyor. Sağlık değerli taşları ve rünes leri ilave sağlık ve saldırı desteği alabilmek için kullanıyor. Anti gözcülük açmaya pek gerek görmüyor, çünkü topluluk liderleri 1B askeri olduğunu gördüklerinde hemen saldırmaya başlıyorlar. Bastion T5/T2 asker kullandığını özlerini 7. sv ye kadar güçlendirdiğini ve sağlık ve saldırı değerli taşları kullandığını söylüyor.

Yazının İngilizce orijinal haline buradan ulaşabilirsiniz.

Sağlık tuzakları hakkında daha önceki yazıma buradan ulaşabilirsiniz.


Umarım faydalı olmuştur, önerilerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:
Write yorum

Recommended Posts × +